SOCORE FACTORY そこはお茶の間-Live streaming
2022/02/26(Sat)

【内容変更】Modulation Now!
ライブ

Act:
■djs
DJ mew
pwu
BUCCO
SPINNUTS

■sound
:::yori:::

Open:22:00 / Start:22:00 / Adv:¥2,000 (D別) / Door:¥2,000 (D別)


お問い合わせ

    お名前 (必須)

    メールアドレス (必須)

    予約イベント日 (必須)

    イベントタイトル (必須)

    予約枚数 (必須)

    備考


    新年一発目のModulation Now!はSOCORE FACTORYから火蓋が切って落とされます!!
    是非TECHNO SOUNDで堪能してください

    RA
    https://ra.co/events/1500303

    •感染予防にご協力お願いします。
    Thank you for your cooperation in infection prevention

    DJ mew
    2002年にDJ活動をスタート。当初は主にヒップホップのDJとして活動しながらPSGやKOCHITOLA HAGURETIC EMCEE’SのバックDJ、ラッパーへのトラック提供などもこなしていた。その後、より自由にフロアを踊らすことへ貪欲になり現在のクラブミュージック中心のスタイルとなる。ヒップホップが持つ独自のグルーヴやベースミュージックの重低音の唸り、さらにバンド活動で養ったロックの音楽感を軸にダンスグルーヴを繋いでいく。自身のイベント”恥骨粉砕”を吉祥寺を中心とした様々なクラブ/ライヴハウスにて主催。DJとバンドが入り乱れるフレッシュなブッキングを展開し、武蔵野の人気パーティとなる。2011年以降、常に現場でのDJも途絶えることなくこなしており、中野HEAVYSICK ZEROにて5hourのロングセット、DOMMUNEでの3時間セット、世界的なアーティスト達のフロントアクトなど経験値が更に高まる場所にも恵まれた。またバンコクやベルリン、さらに念願であったロンドンなど海外でのDJも経験し、現地の雰囲気を学ぶことでよりダンスミュージックに傾倒していった。ミックスCDのリリースとしては2011年以降、全編チルアウトなミックス「BUNKER」、クラブミュージックの中でも特に強く影響を受けたベースミュージックを中心としたミックス「BANGER」「ANCHOR」、2019年にはイギリスの新興レーベル〈KOOL-AID ON THE TAPES〉よりジャングルやベースミュージックを織り交ぜたカセットテープもリリースしている。最新作は2021年、現場では頻繁にプレイしていたもののリリースとしては初のBPM120、完全フロア仕様のミックス「DANCER」をリリースし、リリースパーティは単独で一晩踊らすオールナイトロング企画として敢行された。また、ヨーロッパ周遊で得た感覚を落とし込んだベースミュージックのミックスがsoundcloud上で話題となり、UKのいくつかのウェブマガジンでも取り上げられたのをきっかけにコンスタントにミックスをアップしており、国内外のラジオプログラムへのミックス提供も増えている。

    She started her DJ career in 2002. In the beginning, she mainly worked as a hip-hop DJ, backing up PSG and KOCHITOLA HAGURETIC EMCEE’S, and providing tracks for rappers. After that, she became greedy to make the floor dance more freely and established her current style. Her style is based on the unique grooves of hip-hop, the heavy bass roar of bass music, and the rock music that he cultivated through her band activities, and connects them to dance grooves. In 2011, she played a long 5 hour set at Nakano Heavysick Zero and a front act for international artists at WOMB. In 2012, she played 3-hour set at DOMMUNE and in 2014, played in Bangkok, in 2017, played in Berlin, in 2019, played in London. She has released several mixes since 2011, including “BUNKER,” an all-out chill-out mix, “BANGER” and “ANCHOR,” mixes that focus on bass music, which is one of her strongest influences in club music. In 2019, she released a cassette tape on the emerging British label KOOL-AID ON THE TAPES, which mixesd jungle and bass music. Her mixes of bass music based on her travels around Europe have become a hot topic on soundcloud, and have been featured in several UK web magazines. At the end of 2020, she dropped her first release, 120 BPM, fully floor-ready mix that she has been playing frequently at the real events. The mix connects the sunny hours to the deep night, with a soundscap

    Pwu
    90年後半ヒップホップカルチャーの洗礼を受けDJ活動を開始。2000年頃には関西地下シーンの重要クルーのひとつであった土俵オリジンに参加。現在はdj halとの4turntable2djユニット、「halptribe」でも活動。テクノ、アンビエント、ブレイクビーツ、ダブステップ、ハウス、云々といったカテゴライズを軽く飛び越える自由な選曲で京阪神の地上地下屋内外大小を問わない様々なパーティーでプレイ中。

    In the latter half of 1990, he was baptized by hip-hop culture and started DJ. Around 2000, he participated in Dohyo Origin, which was one of the important crew members of the Kansai underground scene. Currently working on “halptribe”, a 4turn table 2dj unit with dj hal. Playing at various parties, large and small, above ground, underground, indoors and outdoors in Keihanshin, with free song selection that lightly jumps over categorization such as techno, ambient, breakbeats, dubstep, house, and so on.